tisdag 15 juni 2010

Härom kvällen tyckte min man att jag hahe skött mej så bra att jag skulle få en belönin. Så när vi skulle gå och sova band han fast först mina armar och sen mina ben vid varsin sängstolpe. Det är väldigt upphetsande att verkligen kunna lita på någon så mycket att han får göra presis som han vill. Sen började han smeka mej över hela kroppen och satte en klädnypa i vardera bröst,jag visste inte vart jag skulle ta vägen det var så skönt. Efter en stund tog han fram en massage apparat och en dildo som han började bearbeta mej med ,när min orgasm kom visste jag inte vad jag skulle göra jag tror nog att jag kom kanske tre eller fyra gånger innan han tog bort apparaten. Att älska efter det var vekligen en njutning det går inte att beskriva.

2 kommentarer:

  1. Det låter som en mycket bra och trevlig belöning och det var ju bra att du kunde förhandla dig till en uppdelning av fostran med ridpiskan för den känns ju en del.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan ,låter intressant detta ;)
    Hoppas det är ok att jag länkar er :)
    Så jag hittar tillbaka...
    Mvh nyans

    SvaraRadera